ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

W SMAKU KUCHNI można zwrócić zamówiony towar (tj. odstąpić od umowy) bez podania przyczyny. 

W takim wypadku prosimy o odesłanie towaru do magazynu SMAKU KUCHNI.

Nasz adres:

Skład Kupiecki
ul. Olimpijska 24

41-100 Siemianowice Śląskie

Do paczki prosimy dołączyć paragon, który został przesłany wraz z zamówionym towarem oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

WAŻNE:

Podstawowym warunkiem zwrotu lub wymiany produktów jest odesłanie ich w stanie niezmienionym. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot.

Wymiana zostanie zrealizowana w ciągu maksymalnie 7 dni od daty przyjęcia przez nas paczki.

Należność za zwrócony towar zostanie przesłana przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe w ciągu 7 dni od daty przyjęcia przez nas zwrotu.

Na dokonanie zwrotu towaru (także na wymianę) klient ma 14 dni od daty jego otrzymania.

Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem, przy zwrotach i wymianach klient pokrywa koszty wysyłki do naszego magazynu.

REKLAMACJE

Klient może składać reklamacje dotyczące nabytego towaru oraz korzystania ze Sklepu.

Reklamację należy składać w formie pisemnej na adres Sklepu. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail klienta,
  2. datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania klienta,
  4. okoliczności uzasadniające reklamację, zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.

O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany za pomocą poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty tradycyjnej.

Safe Buy