REKLAMACJA

 

Klient może składać reklamacje dotyczące nabytego towaru oraz korzystania ze Sklepu.

Reklamację należy składać w formie pisemnej na adres Sklepu. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail klienta,
  2. datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania klienta,
  4. okoliczności uzasadniające reklamację, zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.

O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany za pomocą poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty tradycyjnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl