Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY
W SMAKU KUCHNI można zwrócić zamówiony towar (tj. odstąpić od umowy) bez podania przyczyny.
W takim wypadku prosimy o odesłanie towaru do magazynu SMAKU KUCHNI.
Nasz adres:
Skład Kupiecki
ul. Olimpijska 24
41-100 Siemianowice Śląskie
Do paczki prosimy dołączyć paragon, który został przesłany wraz z zamówionym towarem oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
WAŻNE:
Podstawowym warunkiem zwrotu lub wymiany produktów jest odesłanie ich w stanie niezmienionym. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot.
Wymiana zostanie zrealizowana w ciągu maksymalnie 7 dni od daty przyjęcia przez nas paczki.
Należność za zwrócony towar zostanie przesłana przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe w ciągu 7 dni od daty przyjęcia przez nas zwrotu.
Na dokonanie zwrotu towaru (także na wymianę) klient ma 14 dni od daty jego otrzymania.
Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem, przy zwrotach i wymianach klient pokrywa koszty wysyłki do naszego magazynu.
REKLAMACJE
Klient może składać reklamacje dotyczące nabytego towaru oraz korzystania ze Sklepu.
Reklamację należy składać w formie pisemnej na adres Sklepu. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail klienta,
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania klienta,
- okoliczności uzasadniające reklamację, zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.
O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany za pomocą poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty tradycyjnej.